مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 21:002020-11-29سياسي

دانشگاه اصلی ترین کانون تولید قدرت نرم نظام اسلامی است


جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج گفت: امروز نظام اسلامی ما از سرمایه عظیم جامعه دانشگاهی به عنوان اصلی ترین کانون تولید قدرت نرم برخوردار است و باید با اتکای به آن «ما می توانیم» را در عرصه جهانی عملی کرد.

- ایسنا/گیلان جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج گفت: امروز نظام اسلامی ما از سرمایه عظیم جامعه دانشگاهی به عنوان اصلی ترین کانون تولید قدرت نرم برخوردار است و باید با اتکای به آن ما می توانیم را در عرصه جهانی عملی کرد.

سرهنگ حسن حبیبی در جلسه هماهنگی و پشتیبانی روسای دانشگاه های استان گیلان در طرح شهید سلیمانی با محوریت غربالگری محله محور کرونا، با بیان اینکه قاطبه جامعه دانشگاهی ما به آرمان های جمهوری اسلامی ایران، ایمان و اعتقاد دارند، گفت: این اعتماد و اعتقاد دانشگاهیان را بر آن داشته تا برای کارآمدی نظام اسلامی در حوزه تولید علم و فناوری تلاش و مشارکت کنند.

وی افزود: امروز نظام اسلامی ما از سرمایه عظیم جامعه دانشگاهی به عنوان اصلی ترین کانون تولید قدرت نرم برخوردار است و باید با اتکای به آن ما می توانیم را در عرصه جهانی عملی کرد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج، با بیان اینکه دشمن درصدد است اعتماد و اعتقاد و مشارکت جامعه دانشگاهی را تضعیف کند و آنان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه اصلی ترین کانون تولید قدرت نرم نظام اسلامی است

دانشگاه اصلی ترین کانون تولید قدرت نرم نظام اسلامی است